DENEYİMLİ ÇEVİRMEN ALIMLARIMIZ BAŞLADI. BİZLERLE ÇALIŞMAK İÇİN BURADAKİ FORUMU DOLDURABİLİRSİNİZ
 Dizikorea Çeviri Ekibi

Eve 1. Sezon 3. Bölüm

08 Haziran 2022

Genel Bakış

Bu bölüm özeti   @dizikorea tarafından oluşturuldu

Yorumlar ( 22 )

edatas
edatas

ben kızı anlamadım adamı seviyor m yoksa intikam için mi yapıyor belli değil

dizikolik1234
dizikolik1234

Söylemeden edemicem şu kendini beğenmiş kadının birlikte olduğu koruma efsane karizma değilmi niye bunlara yan rolleri veriyorlarki adam ezik rolün de bile efsane oynuyor onca paraları alan oyuncu adı altındakilerden gayet iyi

  • edatas
    edatas

    aynen yaa

  • z-rana
    Z RANA

    Bende sevdim adamı dehşet ama şu kadına bi gün ayar verir inşallah onu bekliyorum adama köpek gibi davranıyor sinir oluyorum kadına yazık ya adama ???☹️??

dizikolik1234
dizikolik1234

senaryo iyi olmasına rağmen başrolleri bi türlü yakıştıramıyorum adamın oyunculuğu gayet iyi ama seo ye ji ile elektriği uymuyor belki yaş farkın dan ama izlerken içime sinerek izlemiyorum romantik sahneler itici geliyor ahh ahh kim soo hyun olacaktıki partneri izlemelere doyulmazdı seo ye ji ile bi araya geldilermi alev alırdı ortalık

jisoo6789
Jisoo6789

Ra el herkesin anasını belliycek.. adamla olmasını sevmiyorum ama kaosu severim pwkfpwlds

ceyda3r
ceyda3r

ABİ BU DİZİYE AŞIK OLDUM DİZİNİN HAVASI BAMBAŞKA... SEO YEJİ... AŞIĞIM BU KADINA

zeynooo
zeynooo

kadın yakalanacağı anlayınca direk seni istiyoruma getirdi muhabbeti adamı iyice oyuncak yapacak valla elinde

herbokolog
Herbokolog

Dizi entrikalarıyla muhteşem ilerliyor.Keşke bütün bölümler birlikte yayınlansa.Viki'de yayınladığı gibi burada paylaşan sizin kadar hızlı dizi sitesi yok Dizikorea teşekkürleer? Sonuna kadar dizileri bu siteden izlemeye devam edeceğim.Yeni bölümleri merakla bekliyorum!

nursemalale
nursemalale

4 bölüm yayınlanmıycak mı acaba ?

mrnyaa
mrnyaa

Bırak Vücutlarımız nereye giderse oraya gidem agam

bella
bella

Bu diziyi de beğendik bu ara çok yeni dizi geldi takip sırasını şaşırır oldum artık ? tşk ederim çeviri için kolay gelsin emeğinize sağlık

vegass61
vegass61

Ceviri ne zaman gelir ?

jongsuk0206
Jongsuk0206

En son Penthouse un yayin gunlerini bu kdr merakla bekliyordum 4. bolum de +19 olarak derecelendirilmiss

  • z-rana
    Z RANA

    Bende valla bu 2 dizi de aşırı sevdim süperler heyecanla günlerin gelmesini bekliyorum ????

  • cansuatalay
    cansuatalay

    dörtte işi pişirecekler yani :D

sibeel
sibeel

Daha sonradan gelen dizi neden bundan fazla fazla çevrilmiş %10 hala :( çevirmenlerimize kolay gelsin

z-rana
Z RANA

Sen çok bekledim ost gelmiş sonunda https://youtu.be/6vAs4aaFEpI inşallah çeviri hemen gelir aşırı merak ediyorum ben ya

cansuatalay
cansuatalay

sabırsızlıkla bekliyorum, kolay gelsinn?

k-sever
K-sever

Merakla bekliyorum şimdiden teşekkür ederim çeviri için ☺️

beyzacc
Beyzacc

Umarım çeviri erken gelir çevirmenlere şimdiden teşekkürler

Şikayet Et

Sorunu anlamamıza yardım et. Bu bölümü hangi sorundan dolayı bildiriyorsun?